قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ مي بايست با يك برنامه ريزي اصولي و كارشناسي شده به جهتي گام برداريم تا كمك هاي خيران خانواده صنعت بصورت شبكه اي انجام تا از آن خروجي اين سيستم دستاوردهاي مطلوب و مورد نظر بدست آوريد .

آمادگي خانواده صنعت استان  جهت پشتيباني از  طرح هاي حمايتي  كميته امداد امام خميني (ره) 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري از آمادگي خانواده صنعت چهارمحال و بختياري جهت پشتيباني از طرح هاي حمايتي مدد جويان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) اين استان، خبر داد.

علیرضا شفیع زاده در حاشيه نشست مشترك با مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان و جمعي از صنعتگران مركز استان ،گفت:خدمت به محرومان و اقشار نیازمند جامعه از امور خداپسندانه و نوعی عبادت است پس امیدواریم رسالت قلبي خود را که همانا کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است به انجام برسانیم و مددجویان را پشتیبانی نماييم زيرا همکاری و تعامل با کمیته امداد امام خميني (ره) استان برای ما افتخار و نيز ما خواهان افزایش این تعاملات هستیم.

وی تصريح كرد:در گام نخست و در يك تعامل بسيار شاخص صورت گرفته في مابين خانواده صنعت و كميته امداد امام خميني (ره) و با هدف از ميان بردن ضعيف پروري در اجتماع و كمك به توانمند سازي اقتصادي قشر نيازمند جامعه ،واحد هاي صنعتي استان بكارگيري مددجویان کمیته امداد با توانايي كار در صنعت را در دستور كار خود قرار خواهند داد.

وی با بيان اينكه اجراي سيستم شبكه اي در طرح هاي حمايتي نتايج اثرگذار تري خواهد داشت ،خاطر نشان کرد:‌

مي بايست با يك برنامه ريزي اصولي و كارشناسي شده به جهتي گام برداريم تا كمك هاي خيران خانواده صنعت بصورت شبكه اي انجام تا از آن خروجي اين سيستم دستاوردهاي مطلوب و مورد نظر بدست آوريد .

مديركل كميته امداد امام خميني نيز در اين نشست گفت:تلاش شد در اين نشست كمك هاي موثري براي نيازمندان استان با توجه به نوع كار و پتانسيل موجود در حوزه صنعت جذب شود كه مهمترين اين كمك ها بكارگيري مددجويان با توانمند كار تحت پوشش اين كميته هست كه براي  خودكفايي اقتصادي ايشان و نيز تلاش براي رفع وابستگي به اين كميته صوتر خواهد گرفت.

رستگار ضمن قدرداني از تعامل ايجاد شده بواسطه شركت شهركهاي صنعتي استان با صنعتگران در ايام مبارك رمضان تصريح كرد:با توجه به بيان مشكلات نيازمندان ،ايتام و زنان سرپرست خانوار در اين نشست تعامل خوبي صورت گرفته تا بصورت شبكه اي ابتدا نيازمندان شاغل در واحدهاي صنعتي و سپس در صورت مازاد بودن كمك ها ديگر نيازمندان استان نيز از اين اقدام خيرخواهانه برخوردار كه اين اتفاق خوبيست كه در اين ايام شاهد آن هستيم.

شایان ذکر است، صنعتگران حاضر در اين نشست نيز ضمن استقبال گسترده در مشاركت خانواده صنعت استان چهارمحال و بختياري از اقدامات خيرخواهانه چه در گذشته و چه در حال ،با بيان ديدگاه ها و ارائه پيشنهاداتي راهكارهاي دستيابي به كمك هاي حداكثري به قشر نيازمند جامعه را بعنوان يك تكليف اجتماعي و براساس حس انسان دوستي براي اجرايي كردند به مسئولين اعلام نمودند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.